top of page
img_inside-1024x251.jpg

עולם התוכן

כתיבה שיווקית לעסקים


בעולם של פייק ניוז ותדמיות, של השטחת התוכן וקשב מוגבל למסרים – רק עולה חשיבותו של תוכן איכותי ומקורי כבסיס לכתיבה שיווקית ומכירתית, כזו שתייצר תשומת לב ותניע לפעולה. כתיבה שיווקית מדויקת יודעת לתרגם את ההגדרות השיווקיות, את השפה של העסק ואת ערכי המותג לתוכן שישקף במדויק את יתרונות המוצר או השירות ויציג אותם בצורה הטובה ביותר מול קהלי היעד. כתיבה המשלבת דמיון, השראה ויצירתיות יחד עם מידע מקצועי ואמין, ומנגישה את המסרים ללקוחות באופן אותנטי ומעורר אמון – תעניק לארגון שמאחוריה בידול ויתרון על פני המתחרים.

מיתוג וריענון מותג

 

כל פרויקט של בניית זהות עסקית לעסק חדש, או ריענון של המיתוג לחברה קיימת, בנוי על שילוב בין שתי זרועות בעולם הקריאייטיב – החשיבה המילולית והחשיבה החזותית. הבסיס לכל מיתוג הוא טקסטואלי: שם לחברה, שורת הגדרה (טאג-ליין), סלוגן פרסומי, חזון ארגוני, פרופיל עסקי, כתיבת אתר – כל מה שנדרש על מנת לאפשר לגורמי העיצוב לחבור לחשיבה יצירתית משותפת. לפני שנכנסים לפרויקט מיתוג מומלץ לבצע חקר שוק ומתחרים ולהכין תוכנית אסטרטגית בסיסית המפרטת מי אנחנו, מהו הבידול (USP) שלנו, מהן החוזקות ומהן החולשות, מיהם קהלי המטרה ומהם היעדים העסקיים. הליווי שלנו מקיף את כל המרכיבים האלה, בכלל זה הובלת הפרויקט, הכנת תוכנית, קופירייטינג ועיצוב, בחירת ספקים משלימים, פיקוח וייעוץ עד להשלמת המיתוג.

 

כתיבה יצירתית

 

לכל עסק ולכל ארגון יש את עולם התוכן שלו, את התדמית שברצונו לשדר ואת המסרים השיווקיים שחשוב לו להעביר. השאלה היא איך מתיכים את כל המרכיבים האלה לכתיבה יצירתית אפקטיבית, מותאמת לקהל המטרה, העושה שימוש בשפה הנכונה ביותר. המטרה היא "לספר את הסיפור" באופן מקורי ומעניין, ברבדים שונים, להעביר את המסר התדמיתי-שיווקי באמצעות תוכן העומד בזכות עצמו ולהעניק ללקוח תחושת ערך: אנו לא באים רק למכור לו מוצר, שירות או רעיון – אלא גם להעשיר אותו במידע ובתוכן בעלי ערך מוסף. כאשר ה-Story telling של המותג מתחבר לכישרון לספר סיפור, ומאגד יחד יכולות מגוונות של כתיבה – נוצר מסר כתוב שעובד כל פעם מחדש, בכל נושא ומול כל קהל יעד.

כתיבה אישית למנהלים

נאומים, בלוגים, ברכות, מסרים "משולחן המנכ"ל", פוסטים אישיים, תסריט ומלל לסרטון, ריאיון במגזין דיגיטלי בפורטל או באפליקציה – בפני המנהל הבכיר יש כיום מגוון רחב של כלים וערוצי תקשורת, שבאמצעותם הוא יכול לפנות בגובה העיניים לעובדים ולשדרת הניהול. אנו עובדים מול מנהלים ובכירים במשק ובארגונים ממלכתיים כדי לייצר יחד איתם ועבורם את המסר המדויק והקולע ביותר בהתאמה מלאה לערוץ הפעילות הנבחר.

כתיבה מקצועית מונגשת

אחד האתגרים המרכזיים בכתיבה שיווקית הוא הצורך להנגיש ולפשט מידע מקצועי או טכני לשפה ידידותית וקלה להבנה. כלומר, לייצר טקסט פופולרי איכותי, שמקפיד על איכות ודיוק במידע ובה בעת מאפשר העברה של מסר, רעיון או הנעה לפעולה באופן אפקטיבי. לדוגמה, "תרגום" של מידע רפואי, מחקרים מדעיים וראיונות עם רופאים וחוקרים לכדי כתבה עיתונאית שמייצרת עניין, מזקקת את המסר ומעבירה אותו בצורה קלילה ונגישה. בתחום זה באות לידי ביטוי היכולות המשתלבות שלנו, של איסוף והצלבת מידע ממקורות שונים יחד עם כתיבה יצירתית ומסקרנת.

ניהול וליווי פרויקט

כל פרויקט מורכב, הכולל אלמנטים שונים בתחומי הקריאייטיב וההפקה, דורש ניהול-על של גורם מקצועי בעל הבנה בעולמות הטקסט, העיצוב והתוצר הסופי הנדרש. שנים רבות של ייזום, תפעול וניהול פרויקטים כאלה עבור לקוחותינו מאפשרות לנו להציע גם לכם הובלה וניהול של פרויקט משלב התכנון ובניית לוח הזמנים, דרך בחירת קונספט, כתיבה ועיצוב ועד להשלמת התוצר הסופי. ניהול פרויקט כזה מכנס יחד מגוון שירותים משלימים כמו תחקירים, עריכת לשון, הגהה מקצועית, תכנות וחוויית משתמש, עיצוב והפקת דיגיטל או פרינט – תוך לקיחת אחריות על תהליך מהיר ויעיל ועל ביצוע מדויק, להשגת תוצאה איכותית ומשתלמת ביחס עלות-תועלת. פרויקט כזה יכול להיות בניית אתר אינטרנט משלב האפיון ועד העלאה לאוויר, הכנת מגזין ארגוני דיגיטלי, ניהול דף פייסבוק עסקי, הפקת ספר אלבומי לארגון, הכנת ערכה שיווקית עבור קהלי יעד שונים (כמו משקיעים או תורמים) וכדומה.

אייקון-מחקר-היסטורי.jpg

מחקר היסטורי

אייקון-מוצרי-תוכן.jpg

הפקת מוצרי תוכן

אייקון-מידענות.jpg

שירותי מידענות ומחקר

אייקון-תוכן.jpg

עולם התוכן

bottom of page