top of page
img_inside-1024x251.jpg

מידענות ומחקר

מידענות תוצאתית


היכולת להפוך אינפורמציה לתוצאות מושתתת על יצירת תמונת מידע בהירה, רחבה ויחד עם זאת ממוקדת. תמונת מידע כזאת מאפשרת למנהלים לקבל החלטות המבוססות על נתונים עדכניים.
מידענות תוצאתית שעובדת, נובעת משילוב בין שני עולמות: מצד אחד, שליטה במיומנויות ובטכניקות של איתור מידע, ומצד שני, הבנה עמוקה של הצורך הארגוני להיבטיו השונים, פרי ניסיון מתמשך בעבודה מול ארגונים בסדרי גודל שונים – מעסקים קטנים וחדשים ועד לארגוני ענק מובילים במשק.

כלים ושיטות


כל דרישה לדוח מידעני, ניתוח אנליסטי והגשת מסקנות, מתחילה בהגדרה מדויקת של המשימה.
אנו יוצאים לדרך עם ריאיון פרונטלי או וירטואלי של הלקוח – שיחה רקע שממנה נגזרת הגדרת העבודה. לפני היציאה לדרך אנו מגישים מסמך הכולל מטרות, תיאום ציפיות ותכנון שלבים מראש. בשלב זה גם תינתן הצעת מחיר. העבודה עצמה נעשית בשלבים, המוגדרים מראש בשיתוף הלקוח.
במהלך העבודה אנו עושים שימוש בשיטות ובכלים שונים:

  • טכניקות שונות לחיפוש מידע והשוואת מידע.

  • גישה למנועי חיפוש ולמאגרי מידע שאינם חשופים לציבור.

  • התאמת המידע הנאסף לעולם הארגוני ולדרישותיו.

  • הפקת דוחות ויזואליים ברורים המאפשרים התמצאות מהירה.

  • הצעה לבניית תוכן שיווקי, תדמיתי או מקצועי מבוסס מידע.

 

תועלות ותוצאות


זקוקים למידע ספציפי? חשוב שתדעו לשאול את השאלות הבאות:
 

  • מה התוצאה שארצה שתקרה בעקבות המידע שאקבל?

  • מה אני מצפה שיקרה לאחר שהמידע המדויק יהיה בידי?

  • איך אוכל להפיק את המקסימום מהמידע שאקבל לטובת העסק שלי?
    טווח התוצאות והתועלות שניתן להפיק מתהליך כזה, הוא רחב:

  • איסוף וארגון חומרים ארכיוניים ממקורות שונים.

  • מיפוי שוק ומתחרים.

  • יצירת מודיעין עסקי.

  • איתור פרסומים בנושא מוגדר.

  • בניית פרופילים על בסיס טביעת אצבע דיגיטלית.

  • יצירת מסרים מדויקים ברמת התודעה וההנעה לפעולה.

אייקון-מחקר-היסטורי.jpg

מחקר היסטורי

אייקון-מוצרי-תוכן.jpg

הפקת מוצרי תוכן

אייקון-מידענות.jpg

שירותי מידענות ומחקר

אייקון-תוכן.jpg

עולם התוכן

bottom of page